×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Knöl på kuken.

Postat av ElvisPresley den 4 Oktober 2014, 17:08
17 kommentarer · 1 337 träffar
Hej Fragbajjjt.

Märkte igår när jag borstade mina tänder att jag hade en knöl under kuken typ 1 cm från roten såg ut som en stor finne.
Jag klämde lite oså de gjorde liksom inte ont om man inte tog i som fan då mest ömt bara.
Den var rätt hård inuti.

Har sökt på google lite det står det kan va talgkörtel (dem som smörjer penis) som blivit förstoppad eller infekterad.
Jag menar jag märkte detta igår eftersom jag inte grejat med penis på så länge för haft mycket annat för mig de senaste så kan den ju varit där länge. Så vet inte om jag ska vänta eller höra av mig till vårdcentralen eller vänta 1-2 veckor kanske se om de försvinner?
Läste google med att vissa fått operera o skit då kryssa jag direkt orkar inte med det.

Kan det va cancer? Eller är de en alien som växer på min balle? jag är rädd vet inte vad jag ska göra xD
Har ni någon liknande erfarenhet? Isf va hände? va ni tvungna att ta bort hela snaalen eller va hände liksom

Tack, ha en trevlig lördagskväll.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..