×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Scientologer jävlas med mig

Postat av jag er gud den 14 Juli 2014, 00:11
12 kommentarer · 1 136 träffar
Okej så jag var på väg hem efter en snabb runda i stan. En snygg tjej stoppade mig utanför en lokal och frågade om jag skulle vilja göra ett personlighetstest. Sa ja pinsamt snabbt, tänkte bara på hur snygg hon var och om det skulle innebära att jag skulle få tillbringa tid med henne så ja för fan, testa skiten ur mig. Överdriver inte, hon såg ut som en ängel.

Efter mitt smått efterblivna instinktiva svar (hehe :( ) följde jag med henne in i lokalen. Hon bad mig sätta mig i ett rum och vänta en liten stund. Alright tänkte jag och skrev ett sms till min kompis att jag är på dejt med världens snyggaste tjej lite skämtsamt. Minuterna passerade, till skillnad från tjejen. Efter ca en halvtimme var jag på väg ut för jag pallade inte vänta mer, kände mig lurad. Innan jag kom fram till dörren traskade en gubbe in i rummet, skakade hand med mig och bad om ursäkt för att ha behandlat min värdefulla tid som en brinnande påse hundskit framför min egen dörr. Med andra ord så klart, försöker bara vara rolig här.

Han tog fram nåt papper med sjukt korkade frågor. Han sköt fram pappret och en penna till mig. Kollade igenom frågorna, det stod saker som "har du någonsin gråtit av en film" eller "blir du lätt irriterad om folk irriterar dig". Jag menar vad fan... sket i att kryssa i något och frågade istället var tjejen som ledde mig hit var, trodde att det skulle vara hon som skulle göra detta med mig.

Han hade en otroligt äcklig ögonkontakt och förklarade för mig att hennes uppdrag gick ut på att få in människor i byggnaden, inget mer. Och här slog det mig att det var scientologi jag gett mig in på.. Är lite seg jag vet. Sa att jag inte var intresserad av något av det här och marscherade hemåt.

Detta hände för ca en månad sen tror jag, och sen dess har min brevlåda börjat bombarderas med en massa scientologinonsens! Börjar bli riktigt irriterad, tror ni polisen kan göra något åt det? Tror knappast att dom slutar om jag går dit och ber dom lägga av.. hur hade ni skött situationen??

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..