×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Hur ofta träffa polare?

Postat av MackanBoyy den 2 December 2016, 05:47
22 kommentarer · 871 träffar
Tjena
Har ju börjat i en ny klass där alla är snälla och bra. Vi är några grabbar som är tighta med varandra och man är trevliga mot alla. Men mitt så kallade dilemma är att ja vill börja umgås med några av dom under fritiden med dom alltså efter skolan. Men ja borde alltså fråga om man ska träffas under helgen o göra något? Träffade en i tisdags tror ja de va, han körde mig i sin Duett och vi lyssnade på musik och snackade lite ( skulle hämta den ) han frågade om ja ville hänga med för han skulle hämta någon som bor där ja bor. Nu på söndag har ja inget o göra, men ska ja fråga han om vi ska göra något då? Han frågade trots allt mig? Han tyckte vi skulle träffas mer, men man blir orolig om man blir dissad. Umgås med 3 från klassen på fritiden typ, men vill lära känna fler på det sättet. Borde ja fråga? Med vänlig hälsning,
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..