×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Problem med att installera Windows 7

Postat av Abidazz den 26 Mars 2015, 22:42
9 kommentarer · 468 träffar
Har problem med att installera Windows 7 från USB sticka på den nya datorn. Detta är datorn, https://www.komplett.se/komplett-gamer-i15-gtx-960-edition/10989. Jag har tankat windows 7 från kära hemsidan Kickass. Lagt över på en usb sticka av märket Kingston och sedan satt i den i USB-porten kopplad till moderkortet.

När jag startar klickar jag delete kommer in på MSI, sedan vidare till settings där jag väljer Boot. Boot mode select står på Legacy + Uefi och Boot option #1 är USB Key: UEFI: KingstonDataTraveler 3.OPMAP. Sedan sparar jag start om och klickar f11, Väljer UEFI: KingstonDataTraveler 3.OPMAP det som kommer upp då är svart skärm plus texten Disk I/0 error Replace the disk, and then press any key.

Har testat med flera usb stickor och inget verkar funka. Kopian på windows ska vara Legit, har även där testat två olika..

Börjar få lite psykbryt och behöver er hjälp! Tack.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..