×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite diskriminerar oss!!!

Postat av Låst konto 278153 den 17 Mars 2015, 15:02
17 kommentarer · 668 träffar
Ja som rubriken lyder så diskriminerar fragbite oss användare. Har på den senaste tiden märkt att att modsen tar bort trådar som skållade ekorrar kämpar för att ta sig till närmsta vattendrag, jag har också hört många rykten om denna pågående censur men trodde inte att den existerade förrän jag råkade ut för den själv.

Den diskriminering jag pratar om är att om du blir bannad för någon kommentar eller dylikt du skriver så kommer dom att förfölja dig och försöka få iväg dig ifrån forumet med olika knep.

Nu undrar ni säkert hur jag upptäckte denna pågående diskrimineringshärva som råder på fragbite, Här ser ni min föregående tråd jag skrev:

Vad fan är det för fel på dagens ungjävlar? jag åker mycket buss nu för tiden då snuten tog min mt5:a bara för att jag hade kört onykter. Mitt problem är att jag tar bussen ifrån en mellanstadieskola här i piteträsk där en massa ungjävlar springer omkring och leker efter att dom har slutat. Dom springer omkring och skriker så att man får huvudvärk och dom luktar skit då dom har badat i vattenpölar. För att bli kvitt ungarna så brukade jag dricka folköl när jag väntade på bussen för att få dom att tro att jag är nån alkis men efter några veckor av folkölsdrickande så blev ungarna närgångna igen, och då ringde jag och anmälde ett fåtal av deras föräldrar till socialen bara för att få dom omplacerade ner till fjollträsk eller dylikt men det misslyckades och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag minns själv när man var liten då vågade man inte gå nära folk i busskuren bara för att man trodde att man skulle bli ihjälslagen. Så nu behöver jag lite råd för hur jag ska skrämma upp dom så att mitt bussväntande ska bli en njutning igen. mvh mergit

Dom anser att den tråden inte ger upphov till en vettig diskussion men det gör den som ni ser. Dom tog bara bort den tråden för att dom vill att jag ska lämna forumet på grund utav mina föregående bans, dom kommer säkert ta bort denna tråden också inom en snar framtid. Den av modsen jag misstänker för att diskriminera just mig är sonkan. Nu till den VETTIGA DISKUSSIONEN har ni blivit utsatta för någon liknande? Vem utav dom korrupta modsen misstänker ni för att ligga bakom den diskriminering ni har fått utstå?

mvh mergit
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..