×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behov av hjälp gällande dubbla skärmar!

Postat av kiMzki den 14 September 2017, 09:59
0 kommentarer · 477 träffar
Tjao, det är så att jag nyligen införskaffade mig en till skärm till datorn. Allt har fungerat bra fram tills att jag ska spela CS.

Problemet som uppstår är när jag startar CS så får jag upp konsolen men problemet som då uppstår är att jag inte kan skriva "asdf wert cv" eller göra en simpel sak så som "ctrl + c eller ctrl + v".

Sen när jag väl tar mig in-game så slutar awsd att fungera så jag inte kan förflytta mig in-game men skjuta och köpa in-game fungerar utan problem!

Jag har inte detta problem på något annat spel som jag spelar så som Rust, Overwatch, LoL eller dota2. Utan det handlar endast om CS. Jag har veriferat spel filerna, funkade första gången men inte längre.

Det kan säkert vara något simpelt som jag har missat eftersom jag är ny med att ha dubbla skärmar. Min dator är tillräckligt bra för att hantera 2 skärmar så jag är lite fundersam varför problemet just uppstår på CS och inget annat spel.

Alla tips mottages.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..