×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Razer Kraken 7.1 Chroma Glapp/fel? Nytt headset?

Postat av TheSeriesMan den 25 Februari 2017, 19:04
6 kommentarer · 892 träffar
Tjenare! Det är såhär att mitt headset som är ett Razer Kraken 7.1 Chroma har börja glappa och trodde först det var något med mina USB Portar för fick nån USB Fel sak när jag starta datorn en dag men råka klicka bort det men har testat mig fram nu å fått reda på att det är något med kabeln till headsetet att göra.

Just nu när jag spelar har jag sladden på huve för om den rör sig bara lite när den hänger ner som den ska göra så försvinner den då och då och man får damp på det för spel crashar när den försvinner och skit! när den kommer i en viss vinkel så cuttar den ut å försvinner men kommer sen tillbaka! och snart är det fan nog för orkar inte ha en sladd på huve och ett headset som glappar när jag säkert kan få ett bra nytt headset för kanske en 700 elr lite mer.

Problemet att när det väl ha fungerat *Bra* så har jag älskat headsetet, liksom allt med det att du stänger av micken på micken med en knapp och att det sitter skönt, snygg design, 7.1 ljudet och speciellt som folk kommer nog hata mig för är att basen i dom är fan de bästa jag har hört i ett sånt här headset för man kan känna hur headsetet vibrerar när man lyssnar på en låt med tung bas och basen är en sak jag har svårt att skilja mig ifrån och 7.1 å det ä nog varför jag fortfarande har dom.

Men nu till det jag igentligen ville säga var att Om det inte är att köpa om samma headset, Vad för headset ska man gå på? som är bra för gaming, helst 7.1, bra bas, och ser bra ut osv! skulle inte vara fel med trådlösa men det kanske bara är ett plus men jag vill ha ett bra headset, och om man undrar så är mina favo märken Razer å Logitech så helst nånting därifrån men lämna era förslag! :)

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..