×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steelseries Sibera 350

Postat av ardis. den 17 Januari 2017, 20:36
7 kommentarer · 521 träffar
Hej, köpte nytt USB headset idag,

https://www.komplett.se/product/889297/datorutrustning/headset-pckonsol/gaming-headset-pc/steelseries-siberia-350-gaming-headset#

Hade ett Razer headset som jag var otroligt nöjd med, väldigt skarpt i ljudet som jag kopplade med ljudkabel, dessvärre försvann hälften av ljudet efter ca 4 års användande.

Jag upplever att mitt Razer var mer skarpare i ljudet, alltså jag tycker att det låter som ett headset för 200: just nu..

Jag vet inte vad som är felet? Är ljudet inte lika bra i USB headset eller vadå?

kopplade in det i min mac också, ljudet blev nog snäppet skarpare där får jag nog säga, eller så inbillar jag mig bara jag vet inte! Uppdaterade precis moderkortet i min PC ifall det var problemet men det hjälpte inte mycket.. Någon som vet vad problemet är? Har även laddat ner Steelseries mjukvara men det blev nästan värre när jag mixtrade med ljudet där.
Uppdatering skriven 17 Januari 2017, 20:38
Ser nu att det står att det är designat för ps4, är det kanske det som är problemet haha??..

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..