×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steelseries Rival

Postat av emolition den 25 Oktober 2016, 19:36
7 kommentarer · 527 träffar
Tjena!

Har fått ett problem med min mus, en steelseries rival, som jag hoppas ni kan hjälpa mig med! Sista tiden har den någon gång ibland, oftast när jag precis startat datorn varit helt stendöd. Även nån enstaka gång när jag varit ingame.

Själva musen har lyst, men inte funkat. Jag har då bytt usb-port och den har ofta funkat igen. om inte, så har jag fått starta om datorn och då har musen hoppat igång.

Men så idag, så dog den helt. Jag har testat byta usb-portar, och ibland så lyser den, men muspekaren kommer inte ens fram. och ibland är den helt stendöd, dvs själva musen lyser inte ens..
Har givetvis provat med att alla usb-portar med tangentbordet och det funkade.

Har provat att avinstallera musen på enhetshanteraren och även inaktiverat valbar frånkoppling på energialternativ.

Också när jag går in på Steelseries Engine så står det under My Gear, "Rival not connected."


Är det någon som kan hjälpa mig med detta, så vore jag väldigt tacksam!


Edit, har även testat musen på min bärbara dator, och den funkar.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..