×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP! Sennheiser G4me zero

Postat av cAtch^ den 8 Juni 2016, 22:00
1 kommentarer · 603 träffar
Hej! Fick hem mina lurar idag, bytte från Sennheiser PC360 till G4me zero.. Allt känns bara kvalité kvalité kvalité med dom, musikupplevelsen med dessa var bara underbar.

Men lirade CS ikväll med vänner och jag kan omöjligt lokalisera vart ljuden kommer ifrån, har testat att köra 2 speakers och headphones i CS audio settings, jag har stängt av 7.1 i ljudkortets mjukvara (Använder Xonar essence STX) ljudkort vilket är ett grymt bra ljudkort.

Vet inte vad jag ska göra, vill ha musikupplevelsen men cs fungerar inge vidare med dessa, är det något jag missat? Har aldrig haft problem med att lokalisera steps / ljud, och ikväll tyckte jag allt bara var väldigt rörigt med ljud.. Kändes som att jag hörde för mycket :S?

Tacksam för hjälp, ska jag returnera dom och satsa på ett par icke 7.1? är det de som stör?

Tacksam för hjälp!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..