×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Musproblem!

Postat av pyretzz den 18 Juli 2015, 23:42
5 kommentarer · 432 träffar
Tjena, det är så att jag behöver eran hjälp nu.
Min mus laggar ur, alltså disconnectar och sedan connector sekunden efter när jag gör hastiga rörelser med musen. Jag spelar då CS och finner detta otroligt värdelöst och vet inte vad som är felet. De andra mössen jag har testat har också haft problemet. Jag har uppdaterat usbportarnas drivrutiner men endå ingen förbättring.
Jag vet inte vad jag ska göra, behöver jag köpa nytt moderkort eller helt enkelt bara en ny mus? De mössen jag testat har varit äldre och i dessa versioner:
Steelseries Sensei Raw
Steelseries Kana
Steelseries Kinzu v2.
Det är relativt gamla möss med tycker inte alla 3 ska sitta med samma problem samt att mitt tangentbord också laggar ur relativt ofta när det råkas flyttas några cm på skrivbordet.
Moderkortet jag använder mig utav är MSI Z-87 G-55.
Somsagt vill jag veta om andra har samma problem och hur ni isåfall har löst problemet eller om någon annan vet vad problemet är!
Mvh och tack i förtur!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..