×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa nytt headset. Kraken vs QH-90

Postat av Kofot Leif den 1 Mars 2015, 12:45
19 kommentarer · 717 träffar
Morsning korsning!
Har precis suttit med världens sämsta headset, mer känt som SteelSeries Siberia Elite, då jag från början fick skicka tillbaka det 3 ggr innan jag fick ett ex som funkade.
Men nu, efter 1 års bruk så har micjäveln trillat av, och jag orkar inte lägga ner mer vikt på att fixa med det där helvetesbygget.

Så nu ska jag in med boysen och köpa nytt idag, och eftersom att jag vill ha det NU, NU, NU! Så blir det att handla i butik och den utvalada är just nu NetOnNet!

TL;DR:
Vilket headset ska jag välja?

Razer Kraken eller QPAD QH-90? Någon som provat dem båda eller har något fint att säga om åtminstone 1 av dem?
Eller har ni något annat förslag som är dunder-nice? Jag lägger mig helst under 1000-lappen.

Funderar samt på att köpa mig en ny mus. Har innan kört på en SteelSeries Sensei men den "tappar connection" i någon sekund då och då, och det gör det helt omöjligt att spela. Så funderar på att köpa mig en SteelSeries Rival istället, då jag hört att den inte har samma glapp-problem.
Men funderar även på att köpa mig en ZOWIE.

Så; TL;DR:
SteelSeries Rival vs. ZOWIE FK1

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..