×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn

Postat av Flaeshig den 27 November 2014, 11:40
11 kommentarer · 418 träffar
Hejsan!

Jag köpte ett nytt moderkort + CPU för ungefär 2 månader sedan.
Har sedan dess haft ett problem som uppstår endast när jag spelar Counter-Strike Global Offensive, dock inte alltind.

Vad som händer är att när jag väl är in-game så laggar CS upp och jag tappar ljud i både Windows och i CS:GO. Det kan t.ex. vara så att CS:GO endast laggar upp och att jag måste tabbar ur och in för att det ska fungera igen. Eller att jag tappar ljud i TS + CS:GO och att jag måste starta om båda två för att ljudet ska fungera. Eller som idag så behövde jag starta om datorn för att det skulle fungera.

Jag har självklart tänkt på att formatera, något jag inte hinner i helgen dock då Dreamhack är igång så jag måste följa alla matcher men jag tänkte om det är någon som har en blekaste vad problem kan bestå utav?

CPU'n går inte över 40 grader. Moderkortet ligger runt 30 MAX.

När jag fick min nya cpu + moderkort så fick jag formatera datorn, så kan varit jag som gjorde något fel när jag installerade windows / drivrutiner men som sagt, om det är någon som känner igen sig eller vet hur man kan lösa det ändå så tar jag mer än gärna emot hjälp!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..