×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Negativ Musacceleration 1.1/3.0

Postat av doomi- den 2 Mars 2012, 19:07
16 kommentarer · 349 träffar
Tjenare! Jag har ett störande problem, sen jag bytte till windows 7(måste ha det för att lira bf3 m.m) så har mina möss blivit svin jobbiga!


Började spela cs för 10årsen med windows XP och XP-Mouseacc, men nu var jag tvungen och byta, och iomed det också ta bort musacc, och det ångrar jag inte! Men min älskade 3.0an gav upp när jag bytte till w7.


3.0an och 1.1an har SJUKASTE negativa musacceln sen jag bytte till win7!

Har testat RINput, MarkC, CheeseMousefix osv. Ingenting funkar, men sen ser man hur många som helst som spelar med 3.0an & win7 och klagar inte?


Har testat andra möss, såsom;

Kana,Kinzu,Sensei,Xai,I kari,DeathAdder,MX518 osv, men jag får fortfarande inte den "goa dutten" som jag har med 3.0 / 1.1an..

Så nu undrar jag om någon vet hur man får exakt 1-to-1 på datorn med 3.0an / 1.1an, eller är det helt kört? =D

PS: Har tittat i forumet innan, men ingen smart rackare har hittat felet ännu, så jag tänkte att jag slänger upp en ny fräsch tråd o ser ifall nån har fixat / kan fixa det! :)

MVH DOOOOMI
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..