×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med laptop

Postat av MrHewgo den 19 April 2016, 13:53
7 kommentarer · 457 träffar
Hejsan. Köpte för en vecka sedan en ny bärbar dator. Mestadels för att ha o kolla streams och eventuellt spela lite på. Så valde o köpa en med ett okej grafik kort så jag kunde få lite trevlig FPS i alla fall. Spelar endast CS.

Problemet jag har är att min dator inte vill läsa av mitt Nvidia utan kör endast Intels jävla skräp-kort så jag ligger på 20-40 fps. Det är endån ett Nvidia GT 920m som ska funka så jag vet att jag borde få ut ganska så mycket mer FPS.
Inne i Nvidias kontrollpanel är dem enda inställningarna jag kan få upp 3D-inställningar... Ska ju vara hur mycket annat som helst som till exempel bildskärmsinställningar. Ni vet! :)


Men som sagt. Har provat allt jag kan tänka mig men inget har fungerat.

DEN SOM KOMMER MED EN LÖSNING, SOM FAKTISKT GÖR SÅ ATT JAG FIXAR PROBLEMET SWISHAR JAG 150 KRONOR TILL ELLER SÅ FÅR DU VALFRITT SKIN VÄRT 150 KRONOR, MEN DÅ SKA DET FUNGERA. Du har mitt ord på det.

Go go go :)

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..