×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Streama med Telia? vad är felet?

Postat av yvallt den 2 September 2015, 12:10
5 kommentarer · 552 träffar
Hallå! Streamat ett längre tag på mitt mobila bredband, har funkat väldigt bra! haft cirka 20ner och 3upp.
nackdelen med detta är att man inte har obegränsat surf med mobilt bredband men igår fick jag äntligen igång på mitt fasta bredband från Telia som jag beställt. då jag flyttat in i en kåk som kan erbjuda det.

så igår drog jag igång streamen men det gick verkligen inte att streama. ligger på 100-300 ping ingame (CSGO). fast jag kommer upp i 30ner och 3upp på det fasta bredbandet, detta problem har jag inte på mitt mobila bredband där ligger jag alltid på stabila 30 ping med streamen igång och har aldrig laggat, har ni något tips jag kan göra? har varit i kontakt med Telia och dem ska sätta igång ett ärende angående att dem bad mig tracert servern jag spela på, trots jag berättade för dem att det är så på varje server, kan jag göra nånting vid sidan om eller är det någon som vet om det beror på routern? tacksamma för alla tips! :)

// Shaggy
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..