×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Boot problem

Postat av kalkar den 26 Augusti 2015, 21:40
16 kommentarer · 762 träffar
Hej kära medlemmar!

Jag har stött på ett litet problem med min dator. För några veckor sedan när jag skulle stänga av datorn fick jag någon slags Windows-uppdatering som laddade ett tag nästa gång jag skulle starta datorn startade inte windows. Jag fastnar direkt vid en svart bakgrund med texten enterong setup.. I högra nedre hörnet och b2 i det andra. Entering setup får jag upp när jag trycker f2. Jag kommer alltså inte ens in i bios. När Windows-uppdateringen dök upp hade jag ingen äkta windows operativsystem om detta kan ha något samband vet jag inte.

Jag har kollat kablar, tagit ut "klockbatteriet" på moderkortet, suttit i en ny Windows-skiva men inget verkar fungera. Så min fråga är om det finns något annat att göra eller om det är felsökning hos licensierad verkstad som gäller? Tack på förhand mvhmvh

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..