×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Secret Folder app - hur kommer man in? HJÄLP BELÖNAS

Postat av Lisa Ann den 10 Maj 2015, 18:04
8 kommentarer · 929 träffar
Tjenaree

Nu är det så att ja håller på att rensa en massa grejer på min iPhone 6. Har sedan länge haft en app som heter Your Secret Folder (när man kollar på iTunes heter den så, när man kollar på telefon heter den MyFolder) men har glömt bort lösenordet (en såndär grej man ska dra ett mönster mellan 9 punker på)

Hur kan ja komma åt innehållet? Har rätt så bra kunskaper med mjukvara osv men kan inte för mitt liv komma på hur man gör.

Finns det något sätt att antingen komma in i appen utan lösenordet eller att se innehållet genom datorn? Eller finns det någon annan lösning?

Den som kommer på en lösning får antingen min AK Blue Laminate StatTrak MW och/eller min M4a1 Basilisk Stat MW (båda om det är väldigt komplicerat eller om de tar mycket tid för dig eller nåt) eller en hundring på paypal.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..