×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Hej, min dator har aids. Hjälp.

Postat av Mr.Smith den 29 Oktober 2014, 11:38
6 kommentarer · 628 träffar
Tja, jag vaknade upp i morse och startade datorn för att k0lla web1.
Datorn fick då aids, after ca 40 sekunders användning så frös allt, utom afterburner, steam och datormusen.

Webläsare, vlc, spotify. ALLT frös. Jag gjorde en återställning då jag antog att jag kanske hade installerat något dumt. Det fungerade till runt klockan 10:00, då frös allt igen. Så jag gjorde en annan återställning, nu till ett tidigare datum. Jag passade på att dra en virus sökning för säkerhets skull, först MSE, hittade inget. Sedan Malwarebytes, mitt i sökningen så frös allt igen. Denna gången allt utom musen och Malwarebytes, sökningen slutade också (Stannade på fil nr: 38xxx).

Just nu sitter jag på en dator i felsäkert läge, återställningar funkar inte, jag har ingen windows skiva och jag är förbannad på allt.
Någon som vet hur man löser detta? Någon som har haft liknande problem?



P.S Jag har försökt göra som i south park när dom botar aids, men det fungerar inte att slänga pengar på datorn.

P.S P.S Jag antar att det är ett mjukvarufel då datorn funkar i felsäkert?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..