×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem, HJÄLP!

Postat av InfaN- den 6 Oktober 2017, 20:26
3 kommentarer · 415 träffar
hallå, har fått ett märkligt problem med min dator som jag hoppas nån har ett tips om vad de kan gälla..

Det är så att sen några månader tillbaka har den helt plötsligt tvärdött när jag spelat csgo, som om man klippte strömmen! Först hände de bara att den dog en dag utan anledning, så jag starta den igen och spelade vidare utan problem, sen hände de fler och fler gånger, ibland 3 gånger på en dag sen funkade den utan bekymmer i en vecka.

När jag kom hem i onsdags och starta datorn och började spelade så kunde ja köra i ca 2 minuter sen dör den och så är det fortfarande, inga problem i windows eller så utan bara när man belastar den med csgo, spelade lite 1.6 och det funkade utan problem.

har givetvis sökt runt på olika forum om liknande problem och testat lite olika saker som ja tänkte lista, ska även nämna att jag nyligen formaterat om datorn men samma problem kvarstår!

Rengjort datorn från allt damm.
Kontrollerat alla kontakter
Uppdaterat BIOS
Uppdaterat drivrutiner
Kollat temperatur med HW monitor
Formaterat
Även provat lite småtips som att sätta datorn på prestandaläge, ändra inställningar i cs och installerat om osv.

datorspeccs

ASUS M5A97
AMD radeon 7700HD 1gb
AMD FX 6300 3,5 Ghz
8 gb ram
SFC 630w nätagg

hoppas nån här hört talas om nåt liknande och kanske kan ha nån fundering, ska tillägga att den har ett par år på nacken men funkat helt utan problem tills för nån månad sen.

Mvh Elias

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..