×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Factory reset gick åt helvete.

Postat av Smyfflarn den 22 Juli 2016, 23:30
14 kommentarer · 637 träffar
Så jag snokade runt lite på nätet häromdagen och letade efter sätt att downgrade till windows 7 (från 10) när mer en än månad sedan uppgradering hänt.
Efter mycket sökande runt microsofts support och andra forum m.m hittade jag en lösning (tror jag). En factory reset. Jag har inga biktiga filer eller liknande på datorn och tid har jag gott om så jag bestämde mig för att testa. Allt funkade ända tills jag kom till laddnings-screenen som är innan log-in. Då får jag medelandet:
"the computer unexpectedly or encountered an unexpected error windows installation cannot proceed"
Följt av en bluescreen och så börjar procesen om igen.

Ytterliggare lite snokande men hittar inget svar. Alla fall jag hittat har varit utan bluescreen så de kunde öppna cmd och skriva massa tjohejsan.

Som vanligt vänder jag mig till er fragbite.
Tacksam för seriösa svar. "Testa att pissa på datorn" är ju inte direkt ett seriöst svar...
Tack på förhand.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..