×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Ny dator (eller nya delar om det är möjligt)

Postat av marante den 10 Februari 2016, 22:49
4 kommentarer · 368 träffar
Hejsan! Det börjar bli dags att göra en smärre upgrade på min nuvarande rigg. Kan börja med att säga vad jag har min kära burk till, så kan ni utgå ifrån det. Jag spelar för det mesta, och de innefattar spel som (CS:GO, H1Z1, LoL, Paladins, Diablo 3). Dessa spelen vill jag klara av med råge (inte nödvändigtvis ultra-ultra, men vill iallafall aldrig råka ut för lagg elr dyl.)

Min nuvarande setup är som följer:

CPU - Intel Core i5 2500k (Socket 1155)
Motherboard - P8P67 Rev 3.1 (Chipset Intel Sandy Bridge)
Memory - 8GB DDR3
GFX - AMD Radeon HD 7970 GDDR5 3072MB memory
PSU - Be Quiet Kraft 700 W

Jag undrar kort om det är något som jag kan behålla (kan tänka mig GFX är relativt ny), men resten lär få häda vikan.
Jag hade uppskattat om ni antingen länkar delar som kan ersätta befintliga delar, eller om ni hittar en schysst, färdigbyggd burk som är till ett hyffsat pris. Min budget för tillfället är inte satt, men ett rimligt pris (tänk själv vad ni tycker är rimligt).

Jag tackar så mycket på förhand och hoppas Ni kan hitta något bra av vad jag har iaf!

Mvh,
Marante
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..