×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nånting är fel, HJÄLP

Postat av Sidovic den 17 Oktober 2015, 00:07
2 kommentarer · 339 träffar
Tja Fragbite användare. Har ett problem här som jag inte kan få bort. Har köpt ett grafikkort som är ca 2 veckor gammalt. Funkade jättebra tills för någon dag sen då jag startade datan efter att ha vaknat. Allting var helt fel. Skärmupplösningen var inte alls som den ska vara. Min standard upplösning är 1440x900 men kan som max ha 1280x1024 nu.

På Nvidias kontrollpanel så står det att jag har 85Hz även om min skärm inte kan stödja det (Stödjer max 75). Och under egenskaper på skärminställningar på Windows kan jag ha upp till 170Hz och det har aldrig vart att jag kan ta 170 innan. Och under "Position och Skalning" på Nvidia's kontrollpanel så kan jag bara skala med "bildskärm" och inte "GPU-Enhet", vilket jag alltid har kunnat göra.

Har nog missat en drivrutin till någonting men jag vet inte vad. Det är inte GPUN för jag har det senaste till den redan.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..