×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigaste problemet! HJÄLP!

Postat av secretnighthawk den 6 April 2015, 17:58
10 kommentarer · 608 träffar
Tjojo! Jo det är såhär att jag har ett jävligt konstigt problem på datorn, i ett tag nu så får jag ett meddelande då och då att "grafikdrivrutinen slutade svara och har återställts" och det börjar med att skärmen blir svart och sedan kommer meddelandet.

Men nu så har själva bilden från datorn på skärmen bara börjat slockna och detta började igår. Hade datorn avstängd med alla kablarna urdragna i en timme för jag hade försökt att få bild på skärmen men det gick inte. Men efter timmen så funkade det helt jävla plötsligt igen.

och nu idag för 3 timmar sedan så fick jag samma problem tills nu och just nu är jag livrädd att det ska hända igen och att jag inte kommer få bild på skärmen någonsin. Finns det någon som har en aning om vad problemet kan vara?

notera också att jag kan spela vilket spel som helst utan problem, det är bara att detta konstiga problem har börjat uppstå helt jävla random.

Operativsystem
Windows 7 Ultimate 64-bit SP1
CPU
AMD FX-8350 19 °C
Vishera 32nm Teknologi
RAM
8,00GB Dubbel-Kanal DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Moderkort
MSI 990FXA-GD65 (MS-7640) (CPU 1) 38 °C
Grafik
BenQ G2420HD (1920x1080@60Hz)
2047MB NVIDIA GeForce GTX 760 (MSI) 27 °C
Minne
596GB Western Digital WDC WD6400AAKS-65A7B2 ATA Device (SATA) 34 °C
298GB SAMSUNG HD321KJ ATA Device (SATA) 28 °C
298GB Seagate ST3320813AS ATA Device (SATA) 31 °C
Optiska Enheter
DTSOFT Virtual CdRom Device
Ljud
Realtek High Definition Audio

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..