×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator köpråd CS:GO

Postat av Johnny__- den 17 November 2014, 13:35
9 kommentarer · 741 träffar
Jag har lagt upp på sweclockers också men fick ingen respons, så tipset. Lägg upp på sweclockers istället behöver ni inte skriva. =)

Hej, jag har tröttnat på min dator den borde leverera spel som CS:GO 100% laggfritt oavsett om det är CSM eller inte, har varit 3 ggr på reperation och bytt moderkort + gkort. Det hjälper inte, har testat allt som kan testas. Så nu har jag fått nog.

Är sugen på en ny dator, främst för CS:GO men också för andra spela t.ex. blizzards nya overwatcher eller vad de heter såg ballt ut, och COD är kul till och från.

http://www.inet.se/produkt/1517092/t...et-varde-399kr

Denna dator tyckte jag såg helt okej ut, men antar att man kan få ner priset om man bygger själv. Alternativt hittar kampanj då dem bygger åt en själv.

Krav: SSD + (mindre hårddisk ~~500gb-1000gb)
i7 (Vill verkligen kunna pumpa ut så mkt jävla fps i spel som CS:GO som möjligt jag vill inte känna av FPS-dropp någonsin mera i mitt liv.
Gärna grafikkort från gtx 900 serien
Skiter i hur chassit ser ut så länge allt får plats, är tyst och har bra luftflöde är jag nöjd.
OS: W7/w8 spelar ingen roll billigaste är bäst.

Budgeten är runt 14 men om jag kan hamna ngn tusenlapp under det så vore det helt klart okej.

Tack på förhand!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..