×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är det fel på mitt grafikkort?

Postat av gosupanda den 28 September 2014, 13:41
0 kommentarer · 250 träffar
För några dagar sedan började jag få problem med min dator. Detta hände först bara när jag spelade, inte när jag surfa unt osv. Alla pixlar i skärmen hacka upp sig, skärmen frös, skärmen stängde av sig sedan blev allt normal och så kom det upp något i stil med ``nvidia kernel mode driver has stopped responding and has recovered´´. Allt blev normalt men sen efter några minuter började allt hacka upp sig igen, datorn började omstarta osv, i början hände detta lite då och då sen blev det värre och värre. Nu kan jag inte ens öppna upp skype utan att pixlarna hackar sig och skärmen stänger av sig. Ibland kom det upp att vissa drivrutiner kraschat eller något, så jag testade att uppdatera drivrutinerna, det hjälpte inte. Sen omformaterade jag dator det funka inte heller. Testade att kolla vad min subscore var vilket jag fick på 1.0 på graphic, allt annat var över 7 och brukar ha allt över 7. Är inte så kunnig inom detta, men är det mitt grafikkort som håller på att lägga ned? eller något annat?

Tacksam för hjälp :)
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..