×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skärmen började blinka

Postat av west1n den 21 September 2014, 10:40
11 kommentarer · 415 träffar
Tjena fragbite!

Nu är det så att jag behöver er hjälp. Det började igårkväll när jag skulle ändra resolution i CCC. Jag har nämligen inte kunnat använda 1920*1080 i mitt Windows under en lång tid. Utan jag har behövt använda 1600*1200, vilket är skit äckligt. Jag har försökt fixa detta problemet under en lång tid men jag har aldrig hittar felet. Jag har uppdaterat grafikkortets drivrutiner med dom senaste från AMDs hemsida (jag har ett 6950), jag har försökt uppdatera både skärmens och grafikkortets drivrutiner i "Enhetshanteraren".
Så igår satt jag inne i CCC och klickade runt lite och kom in på något som hette "Desktop Properties". Under den fliken hade jag aldrig varit innan och där såg jag att man kunde ändra resolution och att även 1920*1080. Så klart så valde jag den upplösning och sedan när jag skulle klicka apply så tar det cirka 2 sekunder sen börjar skärmen leva sitt eget liv och den får något jävla epilepsi anfall. Den börjar iallafall blinka som fan i typ svart och vitt. Jag stängde såklart av datorn men när jag ska starta datorn igen så börjar den blinka igen när jag kommer till login screen. Någon som har något sätt man kan fixa detta på? Har testat att dra ut alla sladdar, tryckt på den reset knappen på chassit osv. Hade uppskattat det rejält om någon hade något sätt att fixa det på

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..