×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Opererat förhuden, AMA

Postat av FörhudeN den 3 September 2014, 23:31
24 kommentarer · 1 384 träffar
Hej!
När jag var 10 märkte jag att min förhud var för trång, jag testade med allt som gick. Salva, dra tillbaka så långt de går etc. Inget funka, jag satte upp en tid hos en läkare som tog en titt och skickade mig till en Urolog(?) . Vi diskutera vad för operation som skulle passa mig, ta boft hela förhuden eller skära snitt på kanterna. Jag valde 2 snitt då jag inte ville ha bort hela förhuden.

Tiden gick och på fredagen skulle jag opereras.
Jag somnade i frid och lugn och vaknade som en vibrator. Aldrig har jag vart så nervös.

Jag låg på operationsbädden där en sköterska runt 50-55 tog hand om 30. Hon tvätta den fin och ren med bakteriedödande. Hon hade en väldigt lugnande röst. Jag darrade fortfarande som en gris och Doc kom in i rummet, jag skaka ännu mer.
Han körde 3 sprutor i roten och sedan en i kuken själv. De gjorde inte lika ont som förväntat, men jävlar de gjorde ont.

Vi pratade i 10 för bedövningen skulle slå in, jag blunda av nervositet och jag såg att hon halvflina. Jag tror allvarligt jag var hård, men jag kände inte ens att jag hade en kuk vid de tillfället så jag vet inte. Och nej, jag kollade inte.

Operationen tog 25, kände ingeting men var orolig ifall dom hade missuppfattat att bara förhuden skulle snittas. Jag trodde allvarligt de tog penisen av mig.

Men att se hela mitt ollon för första gången i mitt liv , så var jag nöjd.

Förlåt för lång text, skriven på iphone!

Fråga vad du vill!

Opererat förhuden?

98 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..