×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Formel 1 2017

Postat av Pastapwr888 den 20 Mars 2017, 17:34
12 kommentarer · 581 träffar
Hej alla glada,

Vet inte om någon här följer Formel 1 överhuvudtaget men jag tänkte starta en tråd nu när vi går in på första raceveckan för säsongen.

Jag själv är F1 fantast och följer alla sändningar. Det jag vill veta är hur ni tror säsongen kommer se ut, om Ferrari har tagit igen försprånget Mercedes har haft. Eller om ni tror Red Bull kommer tillbaka lika starkt som tidigare när Vettel var dominant.

Själv hoppas jag på Ferrari, att dom äntligen kan få en ny F1 världsmästare, senast va väl Räikkönen 2007 om jag inte missminner mig. Sebastian är min stora favorit, tror dock Kimi kan vara stark nu när vi "går tillbaka lite i tiden" med det nya reglementet.

Hoppas såklart stort på Sauber och Ericsson, tror inte dom kan leverera så mycket bättre än förra säsongen tyvärr, dom kommer ligga efter, men jag hoppas såklart dom kan fightas om poäng.

Hur ser era tankar ut? Vem vinner, vem tar konstruktörstiteln, vem/vilka hoppas ni på och vilka floppar?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..