×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Ångest inför gym

Postat av SverigeMytomanen den 12 December 2016, 20:52
15 kommentarer · 1 312 träffar
Tjo folket, ska snart börja gymma med min polare i 2017 (av egen drivkraft) Vi är 14 bast fyller 15 det året. Jag väger ca 50 och är 1.62 lång. Min polare 1.84 ligger på 65-70 kg. Som du ser är det rätt så stor skillnad på kroppen hos oss, och det oroar mig. Anledningen är att det enligt mig kommer se skit cp ut om jag lägger på mig 5 kg muskler och är kort som fan sen kan han bara bygga på yttligare 5 kg på sig själv. Jag är lite rädd över resultaten och att jag är för liten för att få asså muskler ifall jag kan uttrycka mig så. T.ex att magen är för liten (vet ju att bara mitt skelett är mindre än hans och vi har samma uppbyggnad) för att det ska vara snyggt att ha packet ifall jag nu får det för vi ska verkligen gå in i träning. Båda kommer vilja satsa lite mer på volym. Så att bli lite tonade. Men nu när jag redan är inne på det kan jag vara jobbig och dra upp ämnet om att man slutar växa ifall man kör hårt af och är såhär kort som mig. FAAAAN VA STÖKIG TRÅD. Aa men nu när jag växer mycket också för att jag är i puberteten o shit vad händer med musklerna då? kommer dem bli mindre för att sedan byggas upp igen elr vad. Okej förlåt för stökig tråd och ni vet kanske inte vad ni ska svara på men tack på för hand

-peace
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..