×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

öka 20kg bänkpress!

Postat av walle026 den 9 Januari 2015, 16:41
36 kommentarer · 1 555 träffar
Tjo fragbite!

är 15 år och går andra terminen i 9an och tränar regelbundet styrketräning ungefär 5 gånger i veckan.
Har nått en platå och har varit där ett tag. Nu ska jag öka intaget kcal och protein och börja köra med tyngre vikter. Just nu ligger bänken på 80kg och ska öka till 100kg innan ja går ut 9an så jag har ungefär 5 månader på mig elr nåt, mer eller mindre.

Behöver hjälp med ett schema hur jag ska träna.
Vilka övningar, hur många sets och reps. Hur jag ska variera träningen varje vecka för att fortsätta utvecklas, ändra övningar och vikt. Så jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde sätta ihop några scheman som jag ska följa under flera olika träningspass. Scheman för både triceps, axlar och bröst för man använder alla tre när man bänkar. Jag vet redan om mm2k och det schemat kan jag ej följa för man måste ha någon med som passar och jag tränar själv oftast så kan ej köra såna scheman där man behöver någon som passar.

När jag väl nått 100kg bänkpress och lagt på mig lite mer vikt så ska jag på påbörja min deff.
Just nu är jag 173cm 78kg. Tack på förhand :))
Föregående tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..