×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur styrketränar ni och varför

Postat av Prison mike den 3 Maj 2017, 22:17
18 kommentarer · 720 träffar
Tjo fregbite, har gymmat i snart 6 månader och är sugen på att ändra schema.
Kört en variant på starting strength under den här tiden nu och börjar tröttna rejält. Har gått upp 5kg och blivit mycket starkare, gick från 3x5 35 kg i bänkpress till att nu ta 63,5 och från 40 till 75 i knäböj. Inte den absolut bästa utvecklingen men är nöjd.
Mitt mål med träningen är först och främst att se bättre ut. Har nu fått bredare axlar, större ben och bröstmuskler som ej existerade innan. Mina armar har inte förändrats speciellt mycket men mina underarmar har dock blivit större. Vill därför byta schema för att träna mer överkropp och se bättre ut men samtidigt utvecklas i dem tynga lyften som knäböj, bänk och mark. Ett pass nu går på runt 40 minuter och känner att jag har mer att ta ut. Har inga problem med att träna mer och spendera mer tid utan tycker faktiskt att det blivit kul. Har kollat på PHUL https://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout och tycker det verkar som något men har ingen aning egentligen. Tänkte därför fråga här för o se hur folk tränar. ge tips pls
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..