×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur raf fungerar! (Recruit a friend)

Postat av lol14323432 den 11 Augusti 2008, 14:42
68 kommentarer · 1 014 träffar
Hej, jag har sett att många inte vet hur Recruit a friend systemet fungerar så jag ska försöka förklara.

Du har ditt account och ska recuita en polare, du logga in på wow europe och gör det. Sen ska din polare köpa wow i en butik och skirva in den cd-keyn på wow europes sida så får han 30 dagars speltid gratis också.

Sen skall ni BÅDA gör en lvl 1 gubbe, sen måste ni vara i party för att kunna vara "linkade" för att ni ska få trippel XP.
man kan också summona varandra, för att summona klickar man på polarens porträtt och där finns ett alternativ som heter "summon friend". Under detta alternativet Summon friend finns där ett alternativ som heter "Grant a level".

Grant a level betyder att du kan ge din polare en level, men bara om din polare är mindre level än du. För varannnan level du dingar har du 1 level du kan ge till en char på din polares acc. MEN som jag sa innan, han måste vara lägre level än du :)
Föregående tråd
Nästa tråd

68 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 68 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..