×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Otroligt konstigt CD Problem

Postat av soRk den 29 Mars 2006, 22:43
4 kommentarer · 201 träffar
Hejsan, Det är såhär att efter den nya patchen som kommit så gick alla mina addons ur funktion, Ja stängde av dom, Satte på dom, Och försökte med det mesta, Till slut märkte jag ett annat problem. Min actionbar, Knapparna från 1-10 hade försvunnit, Eller rättare sagt, Shortcut keyn till dom hade försvunnit, Så tryckte man 1, Så hände inte mycket..
Det ända jag hade kvar var - och =, :S, I alla fall, Det riktiga problemet kommer nu.
Ok, Jag uninstallade spelet, 2 filer kunde inte tas bort, Men när ja försökte installera igen, Gick allt bra.. Tills ja satte in CD 4.
När ja gjorde detta så stängdes datan helt plötsligt av, Och något med Kernel stod, Sen så gick den in i ett sånt där filsystem check, Då stod det massa om att den återställde varenda fil på datan, Ja restartade, Försökte installera igen, Och på CD 4, Hände det igen. Någon som vet vad detta kan vara? Saknar WoW något otroligt =)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..