×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bredbandsbolaget, Blizzard, Malmö

Postat av matic den 18 Augusti 2016, 17:15
7 kommentarer · 1 018 träffar
Hallå mina damer och herrar,


Har kikat på forumet efter folk med liknande problem utan resultat, så jag vill kolla hur många här som upplever problem med diverse Blizzardspel.

Märkte när nya Diablo 3 säsongen släpptes att jag fick "serverlagg utan serverlagg", dvs att jag kan springa omkring (precis som man kan göra när servern laggar) men allt annat står still. Detta hände då inte mina vänner som jag spelade med i samma game. Antog att det var något mystiskt just med Diablo 3, brydde mig inte jättemycket om detta då jag spelade bara under ett par dagar.

Men nu har jag köpt wow igen, och samma sak händer här. Dyker ibland (läs var 5e minut) upp till 2000-15000 ms. Ospelbart.
Blir utkastad ibland, ibland kan spelet stå still i flera minuter utan att något händer. Jag har 90+ fps och sitter på en 500/100 mbit lina från BBB.

Jag hittade en tråd på wowforumet ( http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613191756 )

Och uppenbarligen så är det många som upplever problemet.
Fler folk från Malmö som upplever samma sak?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..