×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

BREAKING NEWS: Ingen pre tbc/tbc server!

Postat av FredrikKarlsson den 2 Juni 2015, 13:56
37 kommentarer · 1 688 träffar
BREAKING NEWS: DIREKT FRÅN BLIZZARDS HÖGKVARTER

Snackade precis med en GM på blizzards högkvarter och han meddelade mig om att dom har tagit ett beslut om att aldrig någonsin göra någon typ av pre tbc / tbc / wrath server.
Han meddelade även att dom har en limit på 30 dagar i mailboxen pga att det är utrymme brist!
Dvs att ha saker i sina mailboxar tar en jävla plats i deras database och därav har dom 30 dagar eller sakerna försvinner för gått!
Han tycker själv att 30 dagar känns väldigt lite och skulle vilja ha 90 dagar men det är inte han som bestämmer.
Han kommenterade också att det var lite dåligt att man inte kunde plocka mailboxen när man hade trial account men det är något dom jobbar på mer eller mindre som sidekick.

Varför dom väljer att neka en PRE-TBC / TBC server är enkelt, det är för jobbigt att göra!
Dom skulle behöva göra om hela battle.net strukturen och dom orkar helt enkelt inte med det och därav skiter dom i det hela istället och skyller även på att det är för lite folk som vill ha tillbaka PRE TBC / TBC server.

Jag frågade hur dom kan anse att det är för lite folk som är intresserade när flera tusen sitter och kör på privat serveers.
Hans svar var enkelt, det är inte så vi ser det..

Diskutera vad ni tycker om denna glöd heta nyheten!

EDIT:
Jag kan även tillägga att det kommer komma fler expantioner till spelet, väldigt många fler!
framför allt sa han till mig att expantionerna kommer ha koppling till PRE TBC / TBC och att man skulle känna igen sig lite gran och förhoppningsvis kommer ni att återigen kunna köra TBC / pre tbc instancer IGEN fast i de nya expantionerna!

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..