×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

10/10HC Guild Söker dig som vill raida 2x/vecka + sideraids etc.

Postat av SamsungFemtioTum den 2 April 2015, 06:28
8 kommentarer · 718 träffar
Hallå.

<Aphorism> är et Horde Guild på Sunstirder som funnits och varit aktivt sedan Vanilla.
Vi består i praktiken endast av personer över 25, med ett fåtal personer kring 20 strecket, vilket i sig resulterar i en väldigt dramafri och mycket bra fungerande social miljö. Vi tror att du som vill spela med oss värdesätter detta, vill spela i ett guild som funnits länge och har en väldigt stabil grupp av spelare (inte bara en kärna).

Vi raidar 1900-2300 Onsdag och Torsdag (med en 10-20min paus) och andra dagar finns det massvis att göra med om man vill - folk är inloggade men vi har inget planerat. Söndagar brukar det dock alltid bli "alt/social" raids - de flesta av oss har 680+ ilvl alts med. Det skall dock sägas att det är inte mcket PvP;ande förutom från vissa, där ett par pushar för Gladi och några mest "spelar för kul", men de flesta PvP;ar inte alls.

Man har tidigare clearat all content i andra xpacs, men vi saknar de där extra spelarna för att sadigt progressa i Mythic BRF. Vi clearar HC på en kväll (igår blev det dock 2% wipe på blackhand, zzz)

När vi rekryterar är det det lika viktigt att det är rätt perso som hur du spelar. Det är en gammal guild en det är verkligen amazing personer och man kommer snabbt in i det, det finns ingen "du är ny, därfr är du utanför" känsla, någonstans.

Egentligen söker vi dig med 670+ (vi gearar snabbt, nu disenchantar vi i princip allt förutom trinkets och vissa vapen, tokens har alla 4set redan med, vi rollar för warforged/socket chans) som inte bara spelar en specc utan din klass. Plus är om du Ranged DPS (Moonkin, Eleshaman, Warlock) men andra klasser/melee fungerar med - vi överväger allting om ni känns rätt, samt även tank (Brew, Prot Warrior) då våran MT kan spela något annat istället osv.

Det viktigaste ligger som sagt att du verkligen villoch kan spela de där två kvällarna, och tycker det är kul.
Vi kan överväga att plocka in en grupp kompisar med, det ska dock sägas att vi idag har en stadig core på 16-18 persoer för varje raid, men det är ju alltid någon borta som gör att vi inte pushar mot 20 utan alltid blir just 16-18 pers.


Läs mer på www.aphorism-guild.org , skicka gärna en request till Nikkj#2836 eller lägg till mig på Skype Niklasj6 om ni har frågor (skype bäst dagtid då jag arbetar).



PS; Dont mind mina 6 år gamla trådar, den ena var seriös ochden andra trolleri.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..