×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående kylskåpsmagnetsspelet

Postat av kamikazecow den 9 Augusti 2007, 00:58
2 kommentarer · 311 träffar
Goddag kära fragbiteanvändare! Eller skall jag kanske säga god morgon? Skit samma, vänligt hälsade ska ni vara! För närvarande sitter jag med min käre kamrat kebabtomte på ett litet minilan, och såhär några minuter innan han skall bege sig hemåt i den mörka natten har moralen sjunkit och Age Of Empire-spelandet för länge sedan kasserats.

Efter att ha tittat igenom samtliga högkvalitativa forumtråder som bland annat handlar om fps-drops, rasistiska ambulansförare och bajsbollar, så tänker vi nu att det skulle vara trevligt med ett muliplayerspel så här inpå småtimmarna.

Men inte vilket multiplayerspel som helst, icke! Nej nej nej, det jag tänker på i första hand är det trevliga spelet där spelplanen är ett kylskåp, och pjäserna är sådana här roliga kylskåpsmagneter som föreställer bokstäver. Med dessa kan man göra vad man vill - bygga hakkors, hus med tillhörande trädgårdar eller helt enkelt förstöra för andra produktiva människor som faktiskt försöker skriva något.

Nå, vet någon utav er hemsidan till spelet, eller kommer ihåg vad dessa underbara skapelser heter på engelska?

Var inte sen med att svara på tråden till oss undersysselsatta småpojkar! :)

Vad tycker du om dagens kylskåpsmagneter?

13 personer har röstat

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..