×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

svenska ligister clan destiny2(ps4)

Postat av Ktothemistare den 28 Oktober 2017, 03:47
0 kommentarer · 432 träffar
Svenska Ligister PS4
Hej hej! Vi är en nyastartad klan.
Jag och min vän kä'nde att vi var less att spela med randoms som bettede sig illa, lämnade vid whipe och mobbade andra så vi valde att starta eget. Kraven för att vara med i clanen är:
1.Du för ett gott betende
2.Du håkller inte på och muppar dig dvs blir arg, stänger av när det inte går som du vill.
3. Vi hjälper varandra oavsett. Det ska inte spela någon roll vem som ber om hjälp, violken power nivå hen har, vilka kunskaper han besitter osv.
det är såklart inte obelatoriskt aatt man hjälper den som frågar, men har du möjlighet så ser jag helst att du a ställer upp för vem vet nästa gång kanske det är du som behöcver hjälp
! =)
4. Det är ingen åldersgräns hos oss men jag ser helst att barn som går skola, skriker gråter och allt möjligt kanske övervägernpgon annan klan.
Men som sagt ålder bör inte spela någon roll, jag har bara extrewmt dålig erfarenhet av skolbarn n är det kommer till tv spel.
Fördelar att rulla med oss:
Jag är programmerare och webdesigner och har samlat ihop massor av bra information och hjälpmedel till detta spel som jag hemskt gjärna delar med mig utav och hjälper v åra medlemmar om så behövs.
Har du frågor eller vill testa lira med nån av våpra hjältar slämna en kommentar med psn kontonamn eller skriv till mig(kemisten966) så löser vi det om möjligt.
Tack för att du i tittade in!
Just ja kanske ska skriva lite om vad vi pysslar med, ingenting är bestämmt just nu. Som det ser ut nu i skrivande stund spelas det både PvP och PvE. Ska inte ljuga och säga att vårt motstånd i pvp inte har en chans, för ärligt talat så är iallafall jag nästintill värdelös i PvP och farbrorn säger detsamma.
VI SPELAR FÖR ATT DET ÄR SKOJ! INTE PÅ DÖDLIGT ALLVAR
Det finns plats för just dig oavsett din skill. Det viktiga är att du fungerar bra i gemenskapen.
Åldern på oss i skrivande stund är 28 och 50.Hoppas du känner ett su8g att ansluta dig till våran gemenskap
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2821003

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..