×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

The Unmatched - Conan Exiles Server!

Postat av Exzear den 11 Februari 2017, 13:57
1 kommentarer · 369 träffar
Hejsan Jag och 2 polare som lirat typ alla survival spel täntke att vi skulle skapa en egen server nu på Conan så man slipper ha massor nötter som förstör för alla på server eller hackar.. Så vi skapade server för några dagar sedan och har fixat till det som vi vill ha det och inatt starta vi om allt och wipade server för att börja lira idag nu och försöka få in folk så därför är jag här nu för att promota server lite till er!

https://topconanservers.com/server/89.163.204.68:38516
Servers settings
normal rates server
No gods/avatars
PvP
Loot players
Full nakenhet

Vi har 2 mods och sen jag som hostar/äger servern och vi vill få in skönt folk och svenskar brukar ju vara dels duktiga och sköna så tänkte se om någon har lust att joina och börja lira med oss eller mot oss tanken är att det ska va bra nivå med skönt folk och det betyder inte att man inte får döda vem man vill hursomhelst utan att vi inte vill få in hackers eller liknande folk så vi har anti cheat på och har aktiva mods! vi kommer inte starta om server igen och vi kommer ha den uppe minst 3 månder så oroa er inte att den är låst eller borta någon dag..
Vi har en discord server som man gärna får joina sen där man kan få kontakt med mig eller våra mods.

Har ni nått ni undrar över så skriv bara!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..