×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Tips på bra hitta/klicka-spel

Postat av Xerm den 21 Januari 2016, 19:16
13 kommentarer · 786 träffar
Hejsan folket!

Jag sitter och spelar många "hitta och klicka"-spel, men skulle gärna vilja veta om det är någon här som sitter på ett tips om något som de gillar.

Själv spelar jag mest Room of Memory borta hos BigFish Games för tillfället. Och ja, jag vet att det är sjukt töntiga spel. Ja, jag är gammal. Haha! Men det hjälper mig att rensa hjärnan.

Kan bjuda på en lustig händelse från nyss: Startar en bana och ser ordet för den första saken jag ska leta efter. Tänker då genast att "ah, baklängesläge". Läser ordet baklänges. Inser att det stod rätt från början men att det är ett ord jag knappt känner till. Skrattar för mig själv, tänker att "undra vad det heter på svenska"...
Kommer på mig själv i nästan sekund att "va fan, det heter ju samma sak". Ordet i fråga var; Samovar. Fail!

Detta var min första tråd på evigheter, så ni får ursäkta min ringrostighet. Spyndiga kommentarer undanbedes, även om jag kan ta hintar om min ålder. Men hjälpsamma tips uppskattas!

Puss och kram!
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..