×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
1

Tips på F2P spel?

Postat av decesare den 10 Januari 2015, 06:37
7 kommentarer · 546 träffar
God morgon Fragbite!

Jag har letat efter ett spel att börja nöta vid de tillfällena jag har mycket tid fritt men ingenting att göra. Just nu spelar jag oftast CS:GO och LoL, men jag börjar tröttna på dessa spelen. Tidigare har jag spelat mycket WoW och även Minecraft, men jag tröttnade på Minecraft och jag kände inte för att betala för WoW längre.

Så nu undrar jag om ni kan rekommendera några F2P spel som ni själv har lagt ner lite tid på och har uppfattat som underhållande, välutvecklade och värda att prova på. Det får gärna vara FPS spel, men jag ser helst att det är ett MMORPG. MOBA spel är jag inte intresserad av just nu.

Jag tackar så mycket på förhand och hoppas att ni har mycket att erbjuda i tips!

Decesare

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..