×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hearthstone - Leroy?

Postat av hundvalpen den 26 Juli 2014, 17:54
22 kommentarer · 524 träffar
Ja, jag förlorade. Ja, jag ska klaga lite. Ni får leva med det. Men när ni väl kommit över det faktum att jag whinar och faktiskt funderar över vad jag säger så kanske ni kan förstå att jag har rätt i min kritik.

Jag ifrågasätter kortet Leroy Jenkins i Hearthstone därför att rogues gör det till något alldeles överdrivet op. Vi har alla sett Leroy plays in action så jag behöver inte berätta hur det går till när dom lägger ut och tar tillbaka och lägger ut kortet igen flera gånger om.

Man kan vara beredd på det, man kan gardera sig osv.. Eftersom rogues gärna kör med kortet så gäller det att spela omkring det. Men det är ändå LÖJLIGT.

Jag hade 30 jävla hp och han hade 3 hp. Jag planerade att döda honom rundan efter då jag hade arcane shot på hand samt hunter class attack, ni vet 2 damage på head. Jag hade dessutom minions ute på bordet så han låg riktigt pyrt till.

Genom Leroy dödade han mig från 30 till 0 på en runda. Det enda som hade hjälpt mig hade varit en taunt men det har man ju liksom inte alltid på hand. Det är väl fullkomligt orimligt att man ska kunna ligga under med 3 hp mot en som har full hp och kunna döda honom på en enda runda bara för att motståndaren inte har en taunt på bordet? Detta är dessutom med 8 mana (kanske 9, minns ej) och inte ens 10.

Vilket skämt alltså.

Ps. Varför har dom inte lagt in hearthstone som fb kategori?

Leroy OP?

30 personer har röstat
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..