×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dags att stoppa CS:GO scamming

Postat av bojjen84 den 29 Oktober 2017, 16:19
1 kommentarer · 530 träffar
Tjenare! Som ni alla vet så är det ingen perfekt värld vi lever i. Folk (inklusive jag själv) har blivit scammade och fortsätter att bli scammade. Problemet med en vanlig trade, är att någon av parterna måste ta risken att leverera sin del av dealen först, antingen pengar eller skins. Jag är sjukt less på att dessa scammers bara fortsätter under nya namn hela tiden.

Jag och några polare har börjat bygga en ny plattform, där man kan genomföra 100% säkra trades, utan att behöva oroa sig över att bli lurad på pengar eller skins. Plattformen blir som en automatisk middleman, kopplat till Swish och Paypal.

Vi tror stenhårt att denna plattform kommer bli den centrala punkten för virtuell trading i spel, och att det fullständigt kommer eliminera alla scammers som driver runt.

MEN! Vi behöver hjälp. Vi har kommit en bra bit på vägen men behöver beta-testare för att säkerställa att plattformen fungerar som den ska.

Vi kommer ge speciella förmåner i plattformen till de personer som hjälper till och bidrar med konstruktiv feedback. Skicka er mail i ett PM om ni är intresserade.

Ni som har råkat ut för scamming får gärna dela med er av era historier. Nu sätter vi dit asen!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..