×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

Här är lite tips på hur jag fixade min fps/flyter på bättre CSGO

Postat av ppaatrik den 16 Juli 2017, 15:54
1 kommentarer · 1 147 träffar
Dessa delar jag använder:

CPU: AMD FX 8350 @ 4.5 Ghz
GPU: Zotac GTX 970 4GB
Mobo: Sabertooth 990FX R 2.0
Ram : 32 gb 4x
PSU : Cooler master B500 ver.2 500 W
Chassi : High tower
SSD : SAMSUNG MZYLF128HCHP-000L2
HDD : WDC WD2500BEKT-60A25T1

Monitor : AOC 144Hz
Mouse : Logitech Original
Keyboard : Logitech MX 5500 Bluetooth
Headset : Logitech G430

Hur jag löste fps problemet :

1. Ladda ner unpark cpu Länk finns här : http://www.filedropper.com/showdownload.php/unpark-cpu-app
2. autoexec fil som löste några problem med min fps länk finns här : http://www.filedropper.com/showdownload.php/autoexeccfg_2
3. Steam -> höger klicka på Counter-strike: Global Offensiv e -> Egenskaper -> Ange Startalternativ -> -high -novid -tickrate 128 -refresh 144 -freq 144 +exec autoexec .
4. I spelet ändra i grafik till lägsta
5. Ladda ner Ultimate Windows Tweaker 4.2.3 (tar bort all skit som inte behövs glöm inte att starta om datorn efteråt samma på nästa steg nedan)
6. Ladda ner SpybotAntiBeacon-1.6-setup
7. Tryck på windows ikonen längst ner till vänster och sök efter regedit (starta den som administratör) Sök upp en guide om detta finns fix där som löser en del problem.
8. Spela och kör !

Övrigt : hoppas detta hjälper er. Om ni inte vill använda er utav mina länkar så får ni googla upp det och ladda ner.
unpark cpu finns så många olika versioner av men jag tycker om den gamla eftersom den hjälpte mig och inte den nya versionen. Detta är viktigt att veta när man använder sig utav UNPARK CPU , Finns risk att det kan skada cpu i din dator men mig har inte detta hänt används på egen risk !
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..