×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli bättre (Disponera tiden rätt)

Postat av cAtch^ den 27 December 2016, 15:15
4 kommentarer · 754 träffar
Tjenare!

Har nyligen tagit upp cs igen efter ett års uppehåll och tänkte bara kolla hur ni andra valt att disponera eran tid för att förbättra diverse saker in-game.

Har alltid varit supreme men spelar ofta med folk som är bättre än vad jag är och jag märker att jag presterar väldigt bra när jag spelar med samma gäng men får ofta höra att jag är FÖR defensiv och måste våga ta dueller oftare, problemet med det är att när jag väl då tar dueller så är det ofta det är aimet som sviker.

Vad och hur skulle ni lagt er tid? har småbarn hemma och spelar mellan 20.00-00.00 på kvällarna!

Nöta DM någon timme per kväll? Bara pracca? nöta aim maps? Vet att det inte finns några genvägar men tänkte bara kolla vad som möjligtvis skulle ge mest resultat då det bara är ett par timmars spelande kvällstid.

Tack på förhand!

Gott nytt år på er :)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..