×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Officiella faceitfuskar-tråden

Postat av coco den 12 December 2016, 20:03
7 kommentarer · 837 träffar
Då det är extremt mycket fuskare på faceit så tänkte jag att vi kör en sammansatt tråd där ni kan länka fuskarna här.

Ni ska ej länka de ni tror fuskar utan ni ska vara säkra med bevis om sånt finns.

Därav kan vi som orkar och har tid ta era bevis och tillsammans skicka in ett flertal tickets till dom och reporta fuskarna tillsammans i hopp om att få dessa bannade.

Är det tex en fuskare med nytt acc och insane hs% lånka hans profil samt stats här så kan vi skicka in. Jag personligen skickade in en fuskare med 35games och 85%hs han vart bannad direkt då ingen kan ha sånt sjukt aim när man sitter på 30+ frallor varje game.

Tldr Länka fuskarna från faceit här så får vi dom bannade tillsammans! Ju mer reports desto större chans att de bannar dom!

Ett tips om denna tråd får många namn i sig är då att tanka faceit helper och ser ni att ni köar med/mot någon som nämns i denna tråd kan ni välja att dodgea och söka igen efter ca 5 min så slipper iaf ni iaf möta dessa. Ni ser alltså vilka ni möter innan ni acceptat.

Målet är att iaf alla här ska slippa möta fuskare när vi själva tagit initiativet och svartlistat folk. Förhoppningsvis tar ni er tiden att länka de här om ni mött fuskare så kan ni hjälpa en annan från att möta dom ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..