×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med Community namn.

Postat av xNp den 12 December 2016, 00:14
0 kommentarer · 452 träffar
Håller på med ett fritidsprojekt där jag bygger upp en community för den grupp globals jag delar mitt vardagliga spelande med. Vi är ett gott gäng grabbar i åldrarna 26-42år som spelar allt från mm, till facit och skapar gathers långt in på småtimmarna och vi har kort sagt fruktansvärt, jävligt och helt underbart roligt ihop.

Grabbarna har ingen aning om att jag gör det här och tanken är att presentera ett helhetskoncept med allt från en enkel ts server till en färdigbyggd community-site där man har möjlighet att skapa och styra csgo servrar efter behov (gathers) innan jag lägger fram förslaget att höja nivån ett steg till.

Utöver det så har jag kontakt med en riktigt duktig designer som kommer ta fram en seriös logotyp och ett företag som tar fram spelar-tröjor för att få hela saken att se ut att vara den mest seriösa satsning man kan tänka sig i klan-sammanhang. Tanken är dock att varje medlem får bekosta sin egen tröja och det inte finns något köptvång. jag är av den karaktären att om jag känner mig delaktig i något, går jag också in för det till 110% och där tror jag en spelar-tröja kan vara en del i det hela som ökar just den känslan.

Anledningen till att jag skriver det här över huvud taget här är för att jag har brist på namnförslag. Jag letar efter ett communitynamn som skulle passa att ha som "klantagg" och som ser/låter bra och har ett seriöst intryck, utan att det blir stelt/tråkigt.

Är det någon som har ett namnförslag att dela med sig av? Vill man inte lämna förslaget i en kommentar går det lika bra via ett pm.

Vet inte vad som anses vara en skälig kompensation om just ditt namn är top-notch, men vi ska nog kunna komma överens.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..