×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Spelarenan/PlayZeek konceptet

Postat av LinkOn_ den 5 December 2016, 10:32
0 kommentarer · 753 träffar
Hallå!

Har under helgen diskuterat gamla minnen från spelarenan/playzeek med ett gäng polare som jag spelar ihop med. Mer eller mindre alla är ense om att det var typ det bästa som fanns på den tiden.

När CSGO introducerades ville väl alla få en hög rank på MM och ingen hade intresset av att spela 1.6 gathers längre.
Min fundering är varför ingen har tagit detta koncept och byggt upp en ny sida på exakt samma sätt fast för CSGO? Finns ju flertalet externa hemsidor idag som du kan spela matcher via. T.ex Faceit, CEVO, ESEA etc.

Måste ju vara ett helt grymt koncept, frågan är bara om konceptet är taget och om det är därför det inte öppnas på nytt? Annars ber jag till gudarna att någon som KAN, sätter upp denna eller en liknande sajt igen för det var verkligen en sjukt skoj community!

Diskutera gärna era gamla minnen eller tankar på om de skulle öppnas igen. Skulle ni lira?

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..