×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

MIN FLICKVÄN HJÄLP.

Postat av Gudeen den 16 September 2016, 14:39
24 kommentarer · 1 488 träffar
Hej allesammans. Vore otroligt tacksam om ni lämnade era åsikter om vad ni tycker om detta.

Jag och min flickvän Linnea har varit tillsammans lite mer än en månad. Vi är så otroligt kära i varandra, och vi är verkligen ett lyckligt par.
Vi har ett litet distansförhållande kan man säga, då hon bor i dalarna hos sina föräldrar och jag bor i Stockholm hos mina föräldrar. Jag har introducerat henne inför mina föräldrar och samma sak har hon även gjort.

Som jag nämnde är vi verkligen sjukt lyckliga tillsammans, vi gör dom sakerna ett par gör ihop, myser, ser på film, drar och bowlar, bara umgås osv osv.

Men nu är det så att det blivit världens drama mellan oss, och jag mår förjävligt över detta, är otroligt ledsen.

Vi har haft några "småbråk" på kik rätt många gånger, men det är egentligen ingenting att haka upp sig över då det är väldigt onödigt, och massa skit saker. Kan tillägga att vi skriver med varandra flera flera timmar om dagen så det säger ju sitt.

Nåväl, hon har precis flyttat till Örebro och bott där nu i 2 veckor, då hon börjat plugga. Förra helgen på fredagen, var jag hem till henne i örebro för första gången. Jag köpte en nallebjörn, blommor och en inflyttningspresent till lägenheten. Vi hade det otroligt mysigt o allt sånt. Sedan åkte jag dock hem på lördagen för att jag hade för flera veckor tillbaka planerat att gå på min polares 20 års fest, så då åkte jag till den lördag kväll.

Efter detta så började det verkligen eskalera mellan oss. Hon nämnde på kik att hon blev besviken på mig att jag drog och festa, hon frågade om det inte var bättre om jag skulle träffat någon flickvän i stockholm där jag bor, och hon frågade varför jag aldrig pussade henne, men det gör jag verkligen, jag är sjukt intim av mig.

Så jag blev väldigt ledsen när hon skrev detta, så jag häver ut mig på kik att hon skulle hålla käften, och att hon trycker ner mig.

Det var väl där allting började. Hon reagerade jättestarkt på detta, och hon nämner att jag sårat henne, att vi skulle ta en paus från varandra, att hon inte vet om hon älskar mig längre, och hon blev så sjukt kall mot mig. Just för att jag skrev sådär.

Jag blev verkligen ledsen, blev helt tom, jag grät till och med, för hon kunde inte förlåta mig. Jag ville snacka med henne i telefon men det fick jag inte.
Så då gjorde jag som så att jag skrev till henne på FB. Jag bad verkligen mer om ursäkt till henne, jag nämnde gång på gång hur mycket jag älskade henne, hur mycket hon betydde för mig, hur rädd jag är att förlora henne, och att jag aldrig mer ska skriva sådär igen. Det ända hon säger till mig är att hon måste tänka över allt.

Vi hade nämligen bestämt att hon skulle komma på min 20 års dag. Hon hade nämligen köpt en massa presenter till mig för flera tusen. Men hon var så ledsen att hon inte ville komma hem till mig, och jag blev ju helt förstörd, för jag hade planerat massor verkligen.

Men tillslut efter några dagar, förlät hon mig. "Jag tänker förlåta dig för det du sa, men det gjorde mig sjukt ledsen och fundersam, händer det igen är det över mellan oss"
Däremot är hon fortfarande så sjukt kall mot mig och är inte alls som vanlig.

Men vi föreslog att vi skulle träffat nu imorgon på lördag, men i sista sekund drar hon sig ur, och hon vill inte alls träffa mig på hela helgen.

Jag skulle verkligen kunna göra allt för henne, vill verkligen träffa henne i verkligheten och be tusen gånger om ursäkt och verkligen visa det för henne, vill ställa allt till rätta. Men hon är som sagt fortfarande besviken och ledsen på mig, och det har inte alls gått över för henne.

Så vad är eran åsikt om detta, var det rätt av henne att reagera så starkt som hon gjorde, eller överdrev hon? Jag är som sagt otroligt ledsen, tacksam för hjälp!!

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..